sobota, 7 grudnia 2013

poezja komentarzy

Pod jednym z postów na tym blogu pojawił się komentarz, który wklejam. Poezja?

ŚWIADECTWO


Cześć, nazywam się debora wayne z Wielkiej Brytanii , nigdy nie wierzył w czary miłości , aż doświadczę Dr IGHODO świątynię wysoki, a po tym jak rzucić zaklęcie miłości dla mnie , mój mąż Ex , który zostawił mnie i 2 naszych dzieci do 3 roku zadzwonił do mnie przeprosić za ból , że spowodował mnie i do dziś żyjemy szczęśliwą rodzinę , jeśli potrzebujesz odpowiedniego miejsca , aby rozwiązać swoje problemy kontakt DR IGHODO HIGH świątynia jestwłaściwym wyborem. On jestwielkim człowiekiem , które zostały zaklęcia z wieloletnim doświadczeniem , a jego czar jest absolutnie szkodliwe wolne . on rzucać czary do różnych celów , takich jak:

(1) Jeśli chcesz się plecami ex .
(2) jeśli zawsze mają złe sny .
(3) Chcesz być promowane w biurze.
(4) Chcesz kobiety / mężczyzn do uruchomienia po ciebie.
(5) Jeśli chcesz mieć dziecko.
( 6 ) [ Chcesz być bogaty.
(7 ), które chcesz związać swoją mąż / żona będzie twój na zawsze .
(8) Jeśli potrzebujesz pomocy finansowej .
(9) Opieka ziołowa

Skontaktuj się z nim dzisiaj na : ighodohightemple@gmail.com jest jedynym miejscem, wszystkie problemy da się rozwiązać !

Z poważaniem ,
debora wayne .

4 komentarze: